ANSWEAR.com odkryje Twój talent – jakie projekty dla młodych organizuje sklep internetowy?

ANSWEAR.com bez wątpienia nie jest zwykłym sklepem internetowym z odzieżą, obuwiem i dodatkami. I nie chodzi tu wcale tylko o to, że można w nim znaleźć bardzo szeroką gamę produktów. Dzięki niemu młodzi ludzie mogą tworzyć niezwykłą społeczność i zmieniać świat na lepsze! A ci najbardziej zdolni mają realną szansę na zrobienie kariery w branży modowej i w szeroko pojętym sektorze kreatywnym.

Zacznij spełniać swoje marzenia!

Choć Answear.com kieruje swoją ofertę handlową do osób w różnym wieku i do społeczności WE ARE THE ANSWEAR może należeć każdy, to głównie młodzi są zainteresowani akcjami specjalnymi i konkursami organizowanymi przez sklep. Masz poczucie, że Twój talent jest niedoceniany? Chcesz pokazać swoje projekty szerszemu gronu odbiorców lub masz ochotę podzielić się swoimi pomysłami z osobami, które nadają na tych samych falach co Ty? Jeśli zajmujesz się projektowaniem, fotografią albo dekorowaniem wnętrz bądź jesteś początkującym stylistą, wizażystą albo blogerem, daj się odnaleźć! Dzięki platformie Answear.com masz okazję zaprezentować swoje osiągnięcia i pochwalić się zdolnościami przed najbardziej cenionymi osobowościami ze świata mody i nie tylko. To może być niesamowita przygoda i początek czegoś wyjątkowego. Skoro nie boisz się zmian i jesteś gotowy na sukces, wykorzystaj szansę, którą daje Ci Answear.com!

Wyróżniona praca autorstwa Lindy Parys – Projekt Packshot

Projekt Packshot – dla ambitnych z artystyczną duszą

Fascynuje Cię moda i design i lubisz zaskakiwać innych swoimi nietuzinkowymi pomysłami? Cieszący się dużym zainteresowaniem Projekt Packshot, którego 3. edycja zakończyła się w listopadzie 2020 roku, powstał z myślą o wspieraniu utalentowanych osób nie bojących się niecodziennych wyzwań. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu kreatywnych packshotów produktowych. Każda edycja konkursu związana jest z innym tematem, ściśle połączonym z patronującą marką. Do tej pory uczestnicy konkursu zajmowali się okularami Ray-Ban, produktami marki G-Star Raw oraz biżuterią Swarovski. Główną nagrodą w każdej edycji konkursu jest publikacja zwycięskich prac w prestiżowych magazynach, takich jak Glamour czy Elle. Nie trzeba jednak wygrać tego konkursu, by poczuć się docenionym. Wszyscy finaliści Projektu Packshot otrzymują bowiem wartościowe nagrody. Co istotne, konkurs organizowany jest na międzynarodową skalę!

Bitwa Stylistów dla uzdolnionych pasjonatów mody

Spełniasz się w prowadzeniu bloga modowego i uwielbiasz tworzyć oryginalne stylizacje? Jeśli chcesz realizować się w branży fashion i nie brakuje Ci entuzjazmu, to ten konkurs jest właśnie dla Ciebie. Bitwa Stylistów od lat przyciąga młodych ludzi marzących o karierze w świecie mody – najzdolniejsi z nich zdążyli już zaistnieć w mediach i pozostać w nich na dłużej. Udział w tym konkursie był bardzo ważnym momentem w życiu Kamila Pawelskiego, czyli twórcy bloga Ekskluzywny Menel, przyczynił się także do wzrostu popularności influencerki Kingi Litwińczuk.

Na czym polega Bitwa Stylistów? Finaliści konkursu, wyłonieni na podstawie przesłanego portfolio, mają za zadanie stworzyć efektowne, nieoczywiste stylizacje z ubrań pochodzących z najnowszych kolekcji marki Answear. Uczestnicy tej części projektu muszą wykazać się nie tylko dobrym gustem i znajomością najnowszych tendencji w modzie. Ich wizja powinna ponadto zahaczać o przyszłe trendy i nosić jednocześnie znamiona indywidualizmu. To prawdziwe wyzwanie! Warto jednak je podjąć, ponieważ laureaci pierwszych miejsc mogą zobaczyć zdjęcia swoich stylizacji w Elle, dostać bony na zakupy na Answear.com lub zaproszenia na ekskluzywne warsztaty oraz różne nagrody rzeczowe.

W skład obu konkursów wchodzą eksperci ze świata mody i sztuki oraz dziennikarze. Uroczyste wręczanie nagród przyciąga za każdym razem znane osobistości z branży. To wyjątkowe, długo pamiętane wydarzenia, o których głośno jest w mediach.

A może Instagram lub inne akcje?

Nie musisz czekać do kolejnych edycji konkursów organizowanych przez Answear.com. Jeśli chcesz dotrzeć do szerszego grona odbiorców mogących docenić Twoją kreatywność, zamieść swoją stylizację na Instagramie. Koniecznie oznacz ją #wearetheanswear! Wyrażaj siebie bez żadnych ograniczeń i udowodnij, że aktywnie budujesz społeczność platformy. Jeśli bardziej doceniasz obserwacje świata zewnętrznego to weź udział w trwającym do końca grudnia 2020 projekcie #CatchTheMoment. Możesz być częścią wielu ciekawych projektów.

Śledź bacznie wszelkie nowinki na stronie answear.com, a nie przeoczysz swojej szansy. W 2018 roku najbardziej pomysłowi członkowie społeczności We Are The Answear mieli okazję współtworzyć wraz z artystą typografem Oskarem Podolskim limitowaną kolekcję Answear Manifest Your Style!

Twórcy platformy zdają sobie sprawę z tego, że młodzi nie lubią czekać. Bądź na bieżąco z blogiem i newsletterem, a nie przegapisz żadnej akcji Answear.com, która jest skierowana do młodych i utalentowanych.

Tagi: , ,
by
Poprzedni wpis Następny wpis