Zdjęcia biżuterii nie muszą być nudne – Answear prezentuje prace finałowe 3 edycji Projektu Packshot

MARIUSZ TOKAJUK

Wszyscy widzieliśmy niejednokrotnie zdjęcia biżuterii na ciele kobiety. A w jaki inny sposób pokazać kunszt i elegancję klejnotów? Przed tym wyzwaniem stanęli uczestnicy tegorocznego konkursu na najlepszą fotografię produktową. Przekonajcie się, jak niezwykłe mieli skojarzenia.

Answear – marka dialogu pomiędzy klientami i artystami w branży mody

Answear to sklep multibrandowy, zrzeszający ponad 300 marek z całego świata. Jest zarazem miejscem zakupów dla milionów klientów, poszukujących swego stylu w modzie. Marka Answear ma jednak inną równie ważną misję – kreowanie nowych trendów fashion przez organizowanie różnych projektów. Najbardziej znane to chociażby: Bitwa Stylistów, #CatchTheMoment, Manifest Your Style czy tegoroczny Projekt Packshot. Answear stawia więc na lifestyle w kreatywnym wydaniu. Skupia wokół siebie ludzi z pasją, którzy kreują modę, a zarazem słuchają potrzeb klientów. Organizuje różne przedsięwzięcia, aby odnaleźć kolejne wyraźne osobowości, które będą współtworzyć otaczający nas świat pop kultury.

DARIA FOLCIK

Answear łowi talenty

Marka Answear od kilku lat pomaga młodym utalentowanym artystom rozpocząć karierę w świecie mody. Dzięki wspomnianym projektom, w tym także konkursom Projekt Packshot, udało się wyłonić zdolnych stylistów, projektantów i fotografów. Patronem tegorocznej 3. edycji  została marka Swarovski, która od 125 lat zachwyca nas pięknem i elegancją  kryształowej biżuterii.

Answear- Projekt Packshot cieszy się coraz większą popularnością. W tym roku do konkursu zgłosiło się ponad 600 osób, z czego do finału przeszło 10-oro zawodników. Zadaniem uczestników rywalizacji było kreatywne sfotografowanie zestawu biżuterii marki Swarovski. Prace wszystkich finalistów budziły zachwyt i uznanie. Jurorzy mieli więc trudne zadanie, aby wybrać najlepszych autorów. Warto nadmienić, że w składzie jury zasiedli doświadczeni eksperci: szef działu mody ELLE Marcin Świderek, znana fotografka gwiazd Marta Wojtal oraz dyrektor działu marketingu marki Swarovski Heiko König.

MARIUSZ TOKAJUK

Zwycięzca może być tylko jeden

3. edycję konkursu wygrał Mariusz Tokajuk. Autor najlepszej fotografii produktowej wykazał się niezwykłą pomysłowością. Zachwycające połyskiem kolczyki, bransoletkę i naszyjnik skojarzył z przynętą, która przywabiła z głębin morskich drapieżne i piękne ryby. Trzeba przyznać, że coś w tym jest. Kobiety także nie mogą się oprzeć urokowi kryształowych klejnotów. Gra światła, piękno kontrastu i blask kryształów – zwycięskie ujęcie kunsztownej biżuterii oddaje całą jej chłodną i wytworną elegancję. Wystarczy jedno spojrzenie na zdjęcia i wiadomo, że to dzieła, które mogłyby z powodzeniem znaleźć się na wystawie w galerii sztuki. A na razie prace zwycięzcy będziemy mogli obejrzeć w styczniowym numerze ELLE. Nagrodą główną przyznaną laureatowi, oprócz publikacji zdjęć, jest także prestiżowy kurs fotograficzny u Marty Wojtal, znanej fotografki gwiazd polskiego show-biznesu.

LINDA PARYS

O krok od wygranej

Nie mniej zdolne i utalentowane są finalistki konkursu, które otrzymały wyróżnienie. To Linda  Parys i Daria Folcik. Wyróżnione laureatki konkursu otrzymały w nagrodę smartfony iPhone SE 64 GB z wydajnym procesorem i wysokiej klasy aparatem, który zapewne pomoże paniom rozwijać talent fotograficzny. Linda Parys zdecydowała się przedstawić biżuterię w formie wykwintnego menu, ponieważ jej zdaniem biżuteria marki Swarovski to uczta nie tylko dla oczu, ale i dla wszystkich zmysłów. Daria Folcik to zdolna graficzka, absolwentka warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, która wykorzystała zasadę kontrastu, aby pokazać piękno kryształowych klejnotów.

Pozostali finaliści także zrobili ciekawe ujęcia biżuterii, wydobywając z niej tajemniczy urok i surową wytworność błyszczących kryształków. Nagrodą był zestaw biżuterii: kolczyki, bransoletka i naszyjnik z motywem łabędzia.

DARIA FOLCIK

Witamy nowe nazwiska w świecie mody

Gratulujemy zwycięzcy i wyróżnionym oraz życzymy dalszych sukcesów zawodowych. Cieszymy się, że w branży modowej przybyło kilku utalentowanych fotografów. Pozostałych uczestników konkursu zachęcamy do rozwoju swojej pasji fotografowania. Marce Answear dziękujemy za jej wkład w rozwój talentu i kariery młodych, zdolnych artystów.

Tagi: , , , ,
by
Poprzedni wpis Następny wpis